Szpitale

PRZECHOWYWANIE AKT PACJENTÓW I MAGAZYNOWANIE LEKÓW

Regał automatyczny ROTOMAT (zwany także obrotowym lub rotacyjnym) ale również i regały windowe LEAN-LIFT znajdują szerokie zastosowanie w szpitalach m.in.:

  • rejestracja pacjentów – szybki i kontrolowany dostęp do akt pacjentów (RODO)
  • administracja i archiwa – składowanie różnego rodzaju dokumentacji, w tym medycznej
  • apteka – kontrolowane warunki przechowywania leków (temperatura, wilgotność, światło itp.)
  • laboratorium – składowanie próbek laboratoryjnych w odpowiednich warunkach, z kontrolą pobrań wg przyjętych zasad
  • blok operacyjny – przechowywanie sterylnych narzędzi chirurgicznych, środków opatrunkowych, fartuchów, nakryć głowy itp
  • pralnia – składowanie odzieży, pościeli, ręczników itp.
  • dział techniczny – przechowywanie narzędzi, części zamiennych do urządzeń medycznych i innych.

Regały automatyczne są projektowane „pod wymiar” dzięki czemu wykorzystują całą dostępną wysokość pomieszczeń, składując wszystkie towary i dokumenty bardzo gęsto, co znacznie oszczędza powierzchnię, tak cenną szczególnie w szpitalach.

Wszystkie przechowywane w regałach karuzelowych ROTOMAT towary są zabezpieczone przez dostępem osób nieuprawnionych, a produkty szczególne wrażliwe na warunki otoczenia jak farmaceutyki (również leki psychotropowe), czy próbki laboratoryjne są chronione przed kurzem, światłem, temperaturą (system klimatyzacji), itp.

Proces wydawania leków, czy dokumentacji odbywa się często na wielu piętrach szpitala, a dzięki regałom automatycznym, które mogą przechodzić przez kilka kondygnacji i składować różne towary w jednym regale, pozwala znacznie usprawnić proces obiegu dokumentacji czy leków. Samo „zatowarowanie” ma miejsce zazwyczaj na najniższym poziomie budynku, natomiast okna dostępowe regałów automatycznych mogą być rozmieszczone na wybranych piętrach budynku, dostarczając żądane produkty wprost do rąk pracownika.

Automatyczny regał magazynowy ROTOMAT (zwany także obrotowym lub rotacyjnym) służy często także jako magazyn instrumentów medycznych, środków opatrunkowych, odzieży roboczej, pościeli szpitalnej czy drobnych narzędzi dla działu technicznego.

Co możesz zyskać ?

  • łatwe i szybkie wyszukiwanie
  • oszczędność czasu
  • w jednym miejscu tysiące dokumentów (różne rodzaje i wielkości)
  • ochrona dokumentów, leków, narzędzi chirurgicznych itp przed kurzem, światłem, temperaturą, wilgocią
  • instalacja przez kondygnacje
  • oszczędność powierzchni do 80%
  • integracja IT
  • kontrola dostępu i wydań
  • bezbłędna identyfikacja
  • szybki zwrot inwestycji
  • lokalizacja poza bryłą budynku
Apteka
leki
Pralnia
mundurki, pościel, ręczniki
Laboratorium
próbki
Rejestracja
dokumentacja medyczna
Blok operacyjny
narzędzia chirurgiczne
Chłodnia
leki lodówkowe