Sprawna organizacja pracy rejestracji i recepcji wpływa na płynną pracę całej jednostki. Duża ilość dokumentacji medycznej i kartotek na zazwyczaj niewielkiej powierzchni rejestracji wymaga przemyślanego sposobu składowania. Tu nie tylko ważna jest oszczędność miejsca, ale także szybkość i łatwość wyszukiwania dokumentu oraz zapewnienie ochrony danych osobowych zgodnie z przepisami RODO.
W odpowiedzi na powyższe potrzeby powstały automatyczne regały na dokumenty które, dzięki wykorzystaniu całkowitej wysokości pomieszczeń biurowych, pozwalają na zaoszczędzenie lub odzyskanie nawet 80% miejsca oraz gwarantują łatwy dostęp do każdego pojedynczego dokumentu.
W przypadku rejestracji medycznych ochrona dokumentacji przed niepowołanym dostępem jest niezwykle istotna. Rozwiązaniem, które umożliwia pełną kontrolę dostępu i ochronę danych zgodnie z zapisami RODO, są regały automatyczne. Zamykane rolety, system identyfikacji pracownika oraz kontrola stanów w czasie rzeczywistych – wszystko to zapewnia zachowanie bezpieczeństwa składowania i wydawania wrażliwych towarów.